Wtorek, 23.07.2019

Jaki gadżet reklamowy dla dziecka?

  • 15.05.2018, 10:00
  • Grupa Tipmedia
Jaki gadżet reklamowy dla dziecka?
Gadżety reklamowe bardzo skutecznie promują każdą firmę oraz odgrywają dużą rolę w pozytywnym budowaniu jej wizerunku. Firmy coraz częściej chcą się ścigać w tworzeniu różnorodnych, często innowacyjnych i pożytecznych produktów reklamowych. Aby, gadżet odgrywał swoją rolę, musi być dobrze spersonalizowany, musi posiadać na sobie logo firmy, tak aby było ono widoczne i łatwe do odczytania. Przyczyni się to, do zwiększenia dziennego zasięgu nawet o 80 procent, działania na klienta. Outdoor ma około 60 procent, natomiast mass media około 75 do 78 procentów. Istnieją gadżety reklamowe dla osób dorosłych z różnych przedziałów wiekowych, wprowadzono także gadżety reklamowe dla dzieci.

Czy gadżety są opłacalne i dobrze promują markę?

W każdej strategii biznesowej ważną rolę odgrywa dobre promowanie marki. Jeśli firma jest bardzo często promowana, może ona wybić się na tle konkurencji i jej pozycja jest mocna. Gadżety reklamowe mają ogromny potencjał i są jedną z najskuteczniejszych metod reklamy. Przeciętnie odbiorcy gadżetu, mają go w posiadaniu około 24 miesiące. Nie musi on być drogi, aby dobrze wpłynąć na postrzeganie danej marki. Nawet tani przedmiot promujący firmę, może wzmocnić jej wizerunek oraz jest pomocny przy budowaniu świadomości danej firmy. Duże światowe korporacje dodają do swoich strategii marketingowych także drobne upominki w postaci gadżetów. Przykładem może być Coca Cola (miś polarny) lub Milka (fioletowa krowa). Takie upominki są kierowane jako gadżety reklamowe dla dzieci.

Gdzie rozdawane są gadżety reklamowe?

Takie małe upominki, wręczane są zazwyczaj na seminariach oraz targach różnego typu. Tego typu darmowe prezenty, przyciągają uwagę potencjalnych klientów firmy. Promocja prowadzona w ten sposób ma przewagę od reklamy w mass mediach czy outdoorowej. Za jej pomocą zwiększa się nie tylko popularność, ale także świadomość istnienia danej firmy, wśród innych konkurencyjnych marek. Sprawia także, że w oczach odbiorców, firma wiele zyskuje i jest pozytywnie odbierana. Przyszłych potencjalnych klientów, bowiem cieszy każda rzecz, jaką otrzymają za darmo. Szczególnie jeśli jest to przedmiot praktyczny taki jak: parasol z logiem firmy, który ochroni nas przed deszczem. Mogą to być także gadżety reklamowe dla dzieci, które umilą im czas podczas podróży, czy długopis, jaki nagle nam się przyda, kiedy musimy wypełnić jakiś dokument. Gadżety rozdaje się również partnerom biznesowym firmy, jednak mogą mieć one mniej widoczne logo.

Co wykazują badania?

- Ponad połowa osób, jakie otrzymało gadżet reklamowy, jest w stanie powiedzieć jaką markę on promował. Mniej osób natomiast zapamiętuje marki z reklamy telewizyjnej.

-40 procent osób, które wypełniły ankietę, twierdzi, że gadżet, jaki dostali, miał wpływ na wybór produktu w sklepie i wybranie właśnie reklamowanej marki.

-Co 5 osoba, określiła wpływ gadżetu na wizerunek danej firmy, jako pozytywny.

Produkty reklamowe, rozdawane za darmo znacząco zwiększają lojalność klientów wobec tej firmy, budują prawidłowe relacje z klientami. Gadżety są swego rodzaju nagrodą za wybór marki i zachęcają do ponownego jej wyboru. To podstawowy nośnik informacji, o tym, że dana firma prowadzi swoją działalność. Firmy oddziałują nie tylko na dorosłych klientów, ale i także wprowadziły gadżety reklamowe dla dzieci, które mają sprawić radość najmłodszym, przez co ich rodzice będą wybierać w sklepie właśnie markę, którą miło kojarzą ich dzieci.

Więcej na https://gadzety-reklamowe.com/

Grupa Tipmedia
Podziel się: