Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 13 września 2025 09:38
Reklama

Zakończono przebudowę ulicy Komisji Edukacji Narodowej w Stalowej Woli

Zakończono przebudowę ulicy Komisji Edukacji Narodowej w Stalowej Woli

W Stalowej Woli zakończono przebudowę fragmentu ulicy Komisji Edukacji Narodowej. To jedno z trzech zadań w ramach dużego projektu inwestycyjnego realizowanego przez Powiat Stalowowolski. Łączna wartość całego przedsięwzięcia wyniosła ponad 13,6 mln zł.

Projekt obejmował modernizację odcinka ulicy Ogrodowej, remont mostu na Sanie w ciągu ulicy Czarnieckiego oraz właśnie przebudowę ulicy Komisji Edukacji Narodowej. Inwestycja była współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych. Fundusz pokrył 11,4 mln zł, a 2,22 mln zł pochodziło z budżetu powiatu.

Prace przy ulicy Komisji Edukacji Narodowej objęły 212-metrowy odcinek od skrzyżowania z Alejami Jana Pawła II do skrzyżowania z ulicą Poniatowskiego. Koszt tej części inwestycji to prawie 5 mln zł, z czego ponad 4,3 mln zł stanowiło dofinansowanie. W ramach robót powstała nowa konstrukcja jezdni, wyremontowano chodniki, wybudowano ścieżki rowerowe i zamontowano nowe oświetlenie. Wykonano także oznakowanie, prace wykończeniowe oraz przebudowano kanalizację deszczową.

Ulica pełni ważną rolę komunikacyjną, ponieważ łączy osiedla Poręby i Pławo. Modernizacja ma ułatwić ruch w tej części miasta i poprawić jej estetykę. Prace zakończono wcześniej niż planowano, co pozwoliło szybciej zmniejszyć utrudnienia dla mieszkańców.

Władze miasta zapowiedziały dodatkowe działania związane z zagospodarowaniem zieleni. W pasie drogowym ulicy Komisji Edukacji Narodowej mają zostać posadzone drzewa i krzewy. Łącznie planuje się nasadzenie ponad 840 roślin.


Podziel się
Oceń

Komentarze

Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 17°C Miasto: Krosno

Ciśnienie: 1023 hPa
Wiatr: 8 km/h

Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: Staż 1980+Treść komentarza: Trzeba porawić częsttliwość kursowania MKS na linii nr 5 (Sanok-Zagórz) bo w niedzielę i święta jest tylko 4 kursy dziennie. Samorządy Sanoka i Zagórza nie potrafią się dogadać a mieszkańcy obu miast stają się zakładnikami tych decyzji. Sprawę pogarsza bardzo słaba alternatywa kolejowa (2 pociagi pośpieszne TLK) i 2 kursy pośpieszne autobusów dalebobieżnych. To nie rowiązuje sprawy dla osób, które nie mają samochodu, starszych i młodzieży!Data dodania komentarza: 21.04.2022, 13:34Źródło komentarza: Serwis informacyjny 2022-04-15Autor komentarza: Staż 1980+Treść komentarza: Trzeba porawić częsttliwość kursowania MKS na linii nr 5 (Sanok-Zagórz) bo w niedzielę i święta jest tylko 4 kursy dziennie. Samorządy Sanoka i Zagórza nie potrafią się dogadać a mieszkańcy obu miast stają się zakładnikami tych decyzji. Sprawę pogarsza bardzo słaba alternatywa kolejowa (2 pociagi pośpieszne TLK) i 2 kursy pośpieszne autobusów dalebobieżnych. To nie rowiązuje sprawy dla osób, które nie mają samochodu, starszych i młodzieży!Data dodania komentarza: 21.04.2022, 13:34Źródło komentarza: Serwis informacyjny 2022-04-15Autor komentarza: SASTreść komentarza: Dlaczego zawieszono prace przy budowie łącznika do Ronda Beksińskiego w Sanoku?Data dodania komentarza: 14.09.2020, 09:52Źródło komentarza: Serwis informacyjny 2020-09-08Autor komentarza: SASTreść komentarza: Dlaczego zawieszono prace przy budowie łącznika do Ronda Beksińskiego w Sanoku?Data dodania komentarza: 14.09.2020, 09:52Źródło komentarza: Serwis informacyjny 2020-09-08Autor komentarza: ŁącznikTreść komentarza: A jak przebiega w Sanoku budowa łącznika od Ronda Beksińskiego do obwodnicy? Data dodania komentarza: 30.07.2020, 13:43Źródło komentarza: Serwis informacyjny 2020-07-10Autor komentarza: ŁącznikTreść komentarza: A jak przebiega w Sanoku budowa łącznika od Ronda Beksińskiego do obwodnicy? Data dodania komentarza: 30.07.2020, 13:43Źródło komentarza: Serwis informacyjny 2020-07-10
Reklama